לרוץ 10 ק"מ ב-16 שבועות

תכנית אימונים בליווי מקצועי

הליווי נעשה מרחוק בקבוצת ווטסאפ סגורה

הכדור אצלכם, לא תירוצים… תוצאות.
מזמינים אתכם להיות חלק מקבוצה שתכניס אתכם לעולם הריצה ותוביל כל אחת ואחד לחצות את קו הסיום של ריצת 10 ק"מ.
בנינו עבורכם תוכנית מגוונת, תכנית הדרגתית, שמשלבת ריצה, חיזוקים וכוח פונקציונאלי. מעטפת שלמה בתכנית ממוקדת.

מטרת התקשורת דרך קבוצת הווטסאפ נועדה כדי ליצור אינטראקציה בין המתאמנים ולתת פלטפורמה שיתופית תומכת.

אנו מצפים שתעלו חוויות, תמונות, כל מה שיכול לשקף את התהליך האישי שלכם, לאורך כל הדרך עד המטרה.

במהלך הליווי נעלה במספר הרצאות מקוונות "לייב", בהרצאות אלו ניתן דגשים לנושאים הקשורים לתכנית האימונים ונענה לשאלות.

למי התכנית מתאימה?

התוכנית מתאימה לכל מי שמסוגל לרוץ 2 ק"מ, או 15 דקות רצוף.

קבוצת וואטסאפ בליווי אישי

מידע כללי

הליווי נעשה בהנחיה מרחוק דרך קבוצת ווטסאפ סגורה.

מידי שבוע יעלו הנחיות לאימונים (ההנחיות מצולמות ובכתב).

המטרה – 10 ק"מ ריצה

מועד תחילת הפרויקט – 02/01/22

מועד סיום הפרויקט – 23/04/22

סה"כ 16 שבועות

עלות – 200 ₪ לפרויקט כולו

כיצד זה עובד?

אתם נרשמים – כאן

בסיום ההרשמה תפתח קבוצת ווטסאפ משותפת.

בתחילת כל שבוע יעלו האימונים לשבוע הקרוב (3 אימוני ריצה / אימון חיזוקים / ואימון רשות נוסף).

כל אימון ילווה בהסבר מפורט על אופן הביצוע הן בוידאו והן בכתב.

כל שנשאר לכם זה לצאת ולדווח בסיום איך היה.

הפרויקט הינו תחת קבוצת הריצה איזי-ספיד https://www.easyspeed.co.il/

מנהלים מקצועיים – אבי דה-פילוסוף ופיליפ הלפרט.

איך זה עובד

אימוני חיזוקים

לוגו ציפור

אבי דה פילוסוף

נשוי לגלי ואבא לשתי בנות מקסימות, אגם ושחר. מאמן אתלטיקה, מאמן טריאתלון, בוגר תואר ראשון וסטודנט לתואר שני במדעי הספורט, המכללה לחינוך גופני ע"ש זינמן שבמכון וינגייט. ראש תחום ריצות ורכז מדעים בקמפוס שיאים, המרכז להכשרות בספורט ותנועה שבמועדון הספורט באוניברסיטת ת"א, מרצה בקורסי מנהל הספורט השונים.מייסד, בעלים ומאמן ראשי במועדון הריצה Easy-Speed. אתלט פראלימפי –Wheelchair Racing, פעיל משנת 1988, מבכירי הרצים בארץ, וותק של עשרות מרתונים ואין ספור תחרויות ריצה למרחקים השונים בארץ ובעולם. בעברי, מאמן כושר קרבי והכנה לצבא, מאמן אתלטיקה אס"א ת"א, מאמן כושר של קבוצות הבוגרים אס"א ת"א בכדוריד ורוגבי. חבר הנהלת איגוד הרמת המשקולות. אני מאמין – "life has no limitation except the ones you make"

פיליפ הלפרט

(M.P.E  C.M.T). בעל תואר שני במדעי החינוך הגופני עם מיקוד ביציבה, ביומכניקה וקינזיולוגיה. בעל הכשרה נרחבת בטכניקות טיפול מנואליות. מדריך צ'י-קונג רפואי. רכז קורס מדריכים לאימון פונקציונלי בקמפוס שיאים. מרצה בקמפוס שיאים מאז 2007 (בין היתר בקורס ספורט-תרפיה, קורסי חדר כושר, אימון פונקציונלי, מאמנים לריצות ארוכות, פילאטיס, אימון לנשים בהריון, מאסטר טריינר, קורס מאמנים אישיים, מאמנים להרמת משקולות, אירובי עיצוב וחיטוב). מרצה ועוזר הוראה במכללת זינמן לחינוך גופני (מכון וינגייט), מרצה בבית הספר למאמנים במכון וינגייט. מאמן כושר אישי למעלה מ-10 שנים. מאמן כושר של קבוצת רקדני הסווינג המובילה בארץ. בעברו, התאמן והתחרה במגוון אומנויות לחימה. כיום, עובד על התזה במסגרת לימודי תואר שני במדעי הספורט.

אם כבר קבוצה אז שיהיה בריצה